woensdag 16 februari 2011

muntjes mal

De overgebleven dragonskin heb ik nu gebruikt voor een experimenteer-dingetje. Ik heb een munt in een borrelglaasje gegooid en daar dragonskin bovenop gedaan. Deze hard laten worden en toen het vliesje, dat onder de munt ontstond weggeknipt.
Dit heb ik ook met de andere kant gedaan. Ik heb nu een mail van een munt. Als ik ene helft roto-cast en daarna de andere en deze op elkaar plak, zou dat een perfecte kopie van de munt moeten opleveren.

Ik kan dan direct uitproberen hoe het lossen met dragonskin gaat, al verwacht ik geen problemen. Tot nu toe lost alles perfect uit de mal, na het inspuiten met de speciale spuitbus.

Oh ja, en Igor ik heb ook een bestellinkje gedaan bij onze Duitse SUPER vrienden.. Hele kleintjes, van minder dan een halve mm dik, maar wel 1,6 cm breed. Past wel, denk ik :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten