woensdag 16 februari 2011

wiedewiedewagen

Mijn vader had mij voor mijn verjaardag een cursus motorzagen gegeven.Samen hebben we heerlijk macho staan zagen. Niet in het minst bedorven, door het feit dat we het benzinedopje niet van de kettingzaag afkregen. We moesten eerst een kubus en een eekhoorn uit oasis snijden, dat was een makkie. Al leek iedereen wat moeite te hebben met de kubus.
Daarna gingen we deze dingen ook motorzagen. De kubus ging prima. 6 sneden en klaar zo'n beetje.

Maar de eekhoorn kostte me moeite. Ik heb die stomme motorzaag niet onder controle en je krijgt last van een KICK-BACK. Als je motorzaag het hout raakt, gaat ie alle kanten op.
Hij zaagt dan ook een stuk uit, dat je niet wilde en dan is er geen weg terug. Je kunt alleen je beeld kleiner maken. Mijn eekhoorn is ongeveer 75% van waarmee ik begon:)  Na ongeveer 2 uur kreeg ik het door, maar tegen die tijd waren mijn armen erg moe.. Doorgeploeterd en uiteindelijk ben ik toch erg trots op mijn eekie..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten