donderdag 7 december 2017

Ok, what's going on?


Ok, ik had het FOUT. Nog geen bitcoinCrash.

Maar ik hoop dat jullie met me eens zijn, dat dit geen gezonde groei meer is. Er is iets heel geks aan de hand en ik vertrouw het niet.
Dat gezegd hebbende, heb ik toch weer wat in bitCoin gestopt, niet veel, maar dit wil ik meemaken.
Een week geeft je nu 30% groei van je kapitaal.

Wel oppassen, de 10e wordt de futures markt voor Bitcoin geopend. Dan kunnen mensen geld verdienen aan een dalende koers. De conspiracy-theoretici denken dat deze laatste absurde groei komt door malefide praktijken, bekend als het masseren van de markt (alvorens je de boel laat knappen). Ik sluit het niet uit.
We gaan het zien. Ik laat wat er nu inzit lekker zitten. Wie weet wat er gebeurd.
Maar het is eigenlijk tegen beter weten in.

Hij schiet zo snel omhoog, dat ik er geen ruimte voor had gehouden in mijn toch wel HEEL ruime grafiek. En sneller dan mijn snelst geprojecteerde koers.
Ik blijf het gevoel hebben dat we nu binnenkort keihard gaan dalen, misschien wel weer tot de 5500,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten